Handen pallar styrka!

Är bara tvungen att få ner det på pränt: handen pallar styrka! Vilken lättnad! 

Det har verkligen gått fort framåt ändå, har varit lite otålig ibland och gått över gränsen, men inte fått några större bakslag. Har liksom snabbt återhämtat mig igen. 

Idag kunde jag göra alla mina styrkeövningar utom Björgen. Provade den också och det gick, men det gick segt och den övningen ska vara explosiv. Men jag hoppas att den också ska funka på mitt nästa styrkepass på torsdag! 

Chins gick väldigt bra med det tjockaste bandet. Provade ett tunnare men då kändes det i lillfingret så jag körde på det tjocka men fler repetitioner. Skönt att det funkar!! Kunde även göra gummibandsövningen rak, har kört bara åt sidan sen skadan. 

Det är klart att jag känner att det inte är 100% läkt men så länge det inte gör väldigt ont utan jag bara har lite känningar så kör jag på. 

Jag är alltså tillbaka i full träning! Två veckor tog det. Jag har ju tränat på nästan för fullt förutom första dagen så ingen fara på taket. Men det är en lättnad att det snart är över! 

Kommentera här: