Tacos

I tisdags kväll blev det tacomiddag med mina finaste vänner i Östersund. Helt underbart att få en kväll med dem. Trots att vi numera ses ganska sällan så är allting precis som vanligt. Såna vänskaper är underskattade. 

Efter en god och trevlig middag med samtal om allt mellan himmel och jord så introducerades ett (för de flesta) nytt spel, Ligretto. Det är som en stress-version av Skip-bo. Sjukt kul!! Lite surt att jag bara blev tvåa, men det var verkligen sjukt kul, så kul att jag nästan blev sugen att köpa det själv, ska nämligen ha inflyttningsfika ikväll. Men tror inte det blir så. Dels så har jag inte alls mycket tid till övers. Har i och för sig bakat det viktigaste redan, men tror jag ska komplettera lite. Har faktiskt dålig koll på hur många som kommer, hela teamet är inbjudna, så vill ju liksom inte ha för lite fika!! Jag brukar ju slå på stort när jag har fika, men det blev väldigt inklämd fika den här gången. Svårt att hitta en kväll som passade. Kom hem igår kväll och drog direkt på träning med Tiller. Har inte riktigt hunnit packa upp än och orkade inte städa innan jag drog förra veckan så det måste också göras. Och så tänkte jag åka ner och rösta idag, har fan fullt upp hela tiden nu känns det som!! 

Kommentera här: