Flytta

Puh, det är verkligen jobbigt att flytta. Hade glömt bort exakt hur jobbigt. Men då är det ju så att mina senaste flyttar inte varit lika totala som den här. Nu har jag liksom tagit med mig allt jag äger och har. Och det är en hel del! 

Jag hade ju verkligen sett fram emot att flytta in i en egen lägenhet, totalt på något vis. Med allt jag äger och har. Ångesten när förvaringsmöjligheterna var sämre än mina tillhörigheter var total. 

Sen lyckades jag klämma ner i stort sett all mat i två lådor. Fattar inte hur det gick till men efter det fick jag hopp om livet!

Har varit igång i 16 timmar nu så det är dags att sova. 

Lägenheten är i alla fall otroligt fin och otroligt stor. Jag är övertygad om att Ikea har många smarta förvaringslösningar som kommer göra att alla mina saker hamnar på sin rätta plats. 

Flytta är rätt kul ändå. Ibland i alla fall. 

Kommentera här: