Bra, men...

Igår fick jag domen från min handledare angående min uppsats. Han tyckte den var bra, men att jag borde formulera om halva uppsatsen. Haha. När jag gick hem från mötet så kände jag "det här var ju inte så farligt" angående de ändringar jag skulle göra. 
 
Idag har jag suttit vid datorn i typ sex timmar och är fortfarande inte klar med alla ändringar...
 
Men nu är jag helt borta i skallen så behöver göra något annat en timme eller så för att orka göra klart det sista. Är inte helt övertygad om att det är det sista, troligtvis kommer även denna version att få kommentarer och förslag på ändringar. 
 
Men nu vet jag i alla fall att det är tillräckligt bra. En otroligt lättnad. Har lagt ner mycket tid och energi på denna uppsats och har väldigt många gånger tvivlat på att jag verkligen skulle klara av att få en godkänd uppsats. Det är långt kvar och fortsatt en del arbete tills jag får mitt betyg men utlåtandet igår gjorde mig trygg i att jag kommer kunna ta ut min kandidatexamen nu i vår/sommar. 2 juni, är det vår eller sommar?.. 
 
Nej, nu måste jag till skolan och göra om en dataanalys (FML). Men tror inte jag får något annorlunda resultat, kanske bara ett annat P-värde, fortsatt över 0,05. Men lär göra allt korrekt. Heja mig! Ja, behöver faktiskt lite hejarop just nu.

Kommentera här: