Rastlös

Efter den tredje dagen utan träning måste jag erkänna för mig själv att jag är sjuk. Eller, har varit sjuk. Mår bättre än de senaste två dagarna idag så vill träna imorgon. Frågan är om kroppen vill det? Visar sig. 


Fruktansvärt rastlös idag. Efter att ha matat tre säsonger av Suits på en vecka så kände jag mig färdig. Kändes som jag hängde med bättre i säsong tre med svensk text (första gången jag såg serien fanns bara de två första säsongerna med svensk text så resten har jag sett med engelsk text) men fick se det jag ville se, hur Mike och Rachel blev ett par. Kollade förresten deras ålder på Wikipedia, de är typ 35 år!! Fick en smärre chock! De ser mycket yngre ut! Fast de kanske ska avbildas som yngre... 

Det jag ville komma fram till var att jag försökt hitta en ny serie. Det är inte lätt. Såg ett halvt avsnitt av Black Widows säsong 2, stängde av. Kollade igenom min lista på tv-serier. Inga nya avsnitt ute på gamla serier. Har kollat igenom förslag på Netflix. Bläddrat igenom Öppet Arkiv och svtplay. Tagit upp ett avsnitt, stängt ner det igen när jag inte känt suget. 

Jag är så rastlös att jag inte ens kan kolla serier!!

Tips mottages med tacksamhet. Kan lägga upp min lista på avverkade serier. 

En tanke slog mig tidigare. Att det kanske är så att jag inte är sugen på någon tv-serie för att jag är sugen på verkligheten. 

Kommentera här: