Blickar framåt

Jag har varit helt borta de senaste två dagarna. Egentligen ända sedan jag kom tillbaka till Östersund. Allt har liksom gått i ett. 
 
Orkar inte berätta vad jag har haft för mig just nu. Kanske återkommer till det senare. 
 
Nu blickar jag framåt. Och det jag blickar fram mot är Swecup i Sundsvall. Ska bli otroligt roligt att få tävla igen och jag hoppas den goda känslan jag hade i måndags håller i sig. Kanske att denna veckas minimala träningsmängd också gjort att jag har lite mer överskott och kan åka riktigt fort i helgen. Det hade varit jättekul. Har åkt bra i Sundsvall förut. Inte alltid skjutit så bra dock. Det är ändå en av de lättaste skjutvallarna med lång nedförsbacke in så borde inte skjuta så dåligt som jag ibland gjort där. Men det har väl haft sina förklaringar också. Har även skjutit 00 på en sprint där och 01 med bom på sista skottet. Och har nog alltid åkt bra där. Alla gånger jag minns i alla fall. Så det känns som att banorna passar mig. Många klagar på banorna i Sundsvall och de är ju kanske inte de finaste spåren, men själva banan är fin! Fina åkbackar. Det gillar jag. Ska verkligen försöka ha roligt och känna att jag gör det jag älskar mest i helgen. Om jag får en god känsla och roliga dagar så kommer jag vara nöjd, oavsett vilken placeringssiffra som står framför mitt namn i resultatlistan. 

Kommentera här: