#Skiunfest15

Igår var det som sagt skiduniversitetsfesten. På en måndag ja. Det var tränarna som kom fram till att den dagen skulle passa alla. Sen kom det fram att alpinisterna tävlade även denna måndag, så det blev fel ändå. MEN, trots att det var en måndag så fick vi 35 betalade gäster till middagen. 
 
Vi började förresten med lite lekar på eftermiddagen, jag var lekledare men hade nog hellre varit med och lekt... Kul såg det ut att vara! 
 
Sedan hade vi som sagt middag, det blev på Oscars som jag alltid tycker är bra! Väldigt god mat, speciellt efterrätten, den var fantastisk! Trevlig middag med trevliga samtal. Middagen avslutades med "paket-leken" där man rimmar och skickar vidare paketet till den som rimmet passar in på. Många skratt blev det innan vi fick vår vinnare. Och vad som hände med priset... Haha, ja, det kan man bara gissa...
 
Efter maten blev det lite fler samtal, lite dans och så vidare. Eftersom vi var ett ganska litet gäng så blev det lite splittrat, men när väl alla kom upp på dansgolvet så var det drag! 
 
Jag hade en jättetrevlig kväll och fick många positiva kommentarer om arrangemanget. Känns som att skidskyttarna fick godkänt! Skönt! Det är ju så att vi arrangerar vart tredje år, skidskytte, längd och alpint. Får se om jag får sitta kvar som ordförande för skidskyttarnas festkommitté även om tre år... 
 
Tack alla som gjorde kvällen så lyckad!!
Så jag vad vi hade för tema? Cocktail + masker! Roligt med lite annorlunda!
 
Kände mig faktiskt väldigt fin igår, en känsla jag sällan känner men njöt av. Nöjd med både klänning, hår, smycken och sminkning.

Kommentera här: