Sista dagen i Torsby

En natt kvar i byn. Känns både bra och dåligt. Jag längtar hem men kommer sakna snön så otroligt mycket. Efter förmiddagens pass i tunneln vet jag inte riktigt hur jag ska palla att åka rullskidor några veckor till. Har verkligen starka känslor för den vita varan och upplever enorm skillnad på rullskidor och skidor. Åkte som sagt i tunneln på förmiddagen, jag tänkte teknik och det kändes som det satt väldigt bra! Skulle önska att jag fick se mig på film och se ifall det ser lika bra ut som det känns. Har hittat några nycklar som jag tror gör stor skillnad. Har fortfarande mycket att jobba med, men jag känner att jag kan inte ta alla steg på en gång. Vad ska man utveckla om man redan är perfekt liksom? Nej, jag behöver inte vara perfekt i vinter. 
 
Bättre skytte idag. 89% träff. Surt att missa 90 med en liggbom, men men. Skönt att efter fyra ettor i stå sätta fyra nollor och klara 90-gränsen där i alla fall. 
 
På eftermiddagen stod ett löppass på programmet. Kändes bra till en början men efter knappt en timme så blev jag segare. Pulsen sjönk och ville inte längre nå upp till A1-zonen. Jag blir frustrerad. Söker uppförsbackar. Pulsen når ändå inte A1. Jag blir ännu mer frustrerad. Springer hem. Blir arg på mig själv. Tänker negativa tankar. Hinner knappt vända den första negativa tanken till positiv innan nästa negativa tanke kommer. Orkar inte vända de negativa tankarna. Accepterar tanken att jag borde göra allting lite bättre än vad jag gör. 
 
Nej, kanske inte den bästa avslutningen på det här lägret. Men det kanske är ok att vara lite trött på sista passet på ett läger? Eller så är det bara jag som är för dålig för att orka ett helt läger. Beror på vilken del av min schizofrena hjärna som får bestämma. 

Kommentera här: