Flytt tillbaka

Jag har bestämt mig för att under sommaren flytta tillbaka alla blogginlägg hit. Det är ett beslut som vuxit fram under lång tid (låter som att det är något allvarligt, och det kanske det är, bloggen är en stor del av mitt liv...)
 
En av anledningarna är att jag känner att bloggen på annawikstroem.se blev för professionell. Och jag är inte professionell. Jag är en känslomänniska som vill uttrycka allt jag känner utan att behöva känna att det kommer drabba mig på något sätt. Här kan jag vara mer privat, även när det gäller tankar kring träning.
 
En annan anledning, som bygger på den första anledningen var att jag på söndag kväll när jag hade skrivit två inlägg om två tävlingar ändå kände att jag hade mer att säga... Jag hade skrivit om tävlingarna men ändå inte fått ut allt jag kände efter tävlingarna. Jag kände mig otillfredställd.
 
Jag hoppas att ni respekterar mitt beslut och kommer följa med mig oavsett vartifrån jag bloggar.
 
annawikstroem kommer inte vara helt död hela sommaren utan små uppdateringar om hur träningen fortlöper kommer det att bli. Men inga detaljer, det blir när tävlingarna närmar sig!

Kommentera här: