Min lägenhet

Det är så härligt att vara tillbaka i Östersund. Jag skulle kunna försöka förklara hur det känns, men det är ingen som kan förstå. Känslan av att äta fil och müsli i en skål med perfekt storlek i sängen med ett avsnitt Grey's. Att jag inte behöver tänka på vad jag gör när jag går min 2minuterstur med tandborsten, allt blir gjort rutinmässigt. Hänga handduken på min handdukstork så den torkar över natten. Småsaker som gör min lägenhet till min!
 
Jag älskar den här lägenheten obeskrivligt. Den är perfekt för mig. Och det som inte är perfekt kommer bli det efter nästa tur till Ikea. Och särskilt dyrt kommer det nog inte heller bli. Förutom soffan då, men det är ju min julklapp från 2012 som jag inte fått än... 
 
Operation packa upp fortsätter. Det går långsamt, men jag vill få allting på rätt plats. Så vissa saker måste flyttas innan jag kan packa upp andra saker. Och jag måste tänka. Flytta lådor. Packa upp i rätt ordning. Det kommer bli så jäkla bra när det blir klart! (Om det blir klart...innan jag ska iväg igen...)
 
På förmiddagen har jag knaprat in lite minustid. Ett långpass med brudarna. Klassiskt runt Brunfloviken och lite till. Min klocka stannade på 3,20. Planeringen sa 3 timmar men jag ligger på minus.
 
Som jag sa på morgonen: Jag vet inte om det går dåligt att träna för att jag tycker det är tråkigt. Eller om det är tråkigt för att det går dåligt. 
 
Jag har en liten träningssvacka. Det har inte gått bra efter SM, och det har knappt varit roligt. Vissa pass har varit roliga, andra har jag inte velat genomföra. Det går väldigt mycket upp och ner och jag brukar ha en svacka under hösten. Dock tycker jag att den här svackan är lite för tidig, risken är att det kommer en till svacka närmare säsongen. Inte bra i så fall! 
 
Ska försöka ställa in mig på att det går bra att träna och att det är roligt, så kanske det blir sant! Känns bättre nu när jag är i Östersund i alla fall. Det är en stad som motiverar till träning!!

Kommentera här: