Träningsåret är slut

Har kört årets sista träningsdag idag. Bildligt talat. Puh, skönt att det är över. I år känner jag mig faktiskt redo. Jag har tränat bra! Skönt att känna så! 
 
Dagen började med årets sista rullskidpass - på bandet inne på NVC. Stakning 5x8minuter. Det var tungt, men det gick bra. 
 
På eftermiddagen har jag skjutit och sprungit. Lite kortare löptur än planerat, eller ja, mycket kortare. Men jag är såååå less på löpning nu! Saknar tunneln.... Dock så går det att åka skidor runt Björnberget nu, om man har ett par riktigt dåliga skateskidor. 
 
Annars har jag tentaångest. Det är väl så när man går på universitetet. Då har man tenta och då får man ångest. Ska försöka trycka in lite kunskap om gränsvärden och olikheter ikväll. Men jag är sååååå trött. Kanske nöjer mig med ett D imorgon. Kanske fattar allting med hjälp av världens mest enorma formelblad. Kanske...

Kommentera här: