>Orienteringsmästerskap m.m

Har arrangerat årets orienteringsmästerskap idag! Det var rätt kul. Men blev väldigt sugen att själv springa. Orientering är väldigt roligt!! Önskar många gånger att jag kunde springa någon tävling eller träning hemma ibland, men det blir liksom aldrig av. Synd.

Vi blev klara i tid men nu är jag trött. Gick upp tidigt i morse och la mig sent igår. Har MAQ på schemat idag men jag funderar på om jag verkligen orkar. Är faktiskt mer sugen på att köra morgonstyrka imorgon, konstigt nog.

Borde plugga matte och fixa lite med mina naglar ikväll. De är nästan perfekta nu, en vecka till balen. Ska de hålla? Det är frågan!!
Det jag helst vill nu är att lägga mig i bäddsoffan och sätta på en film. Gosa ner mig under täcket och bara vila! Men icke, det håller inte asså.

Jag tränar alldeles för dåligt just nu alltså! Orkar inte träna när det är så mycket annat och får sån himla ångest över det.
Men jag vet också att efter måndag så är jag helt klar med hela gymnasiet. Och då kan jag träna hur mycket som helst. Jag satsar på det.

Har en väldigt jobbig bränna på ena skuldran. Ser inte bra ut på balen. Måste nog dra en gång i solariet.

Kommentera här: