Sammanfattning av yranhelgen

Trots att vädret inte var med oss igår så blev det allt vad jag önskat mig. Jag käkade mat från Grillköket 80m bort med Skilda Världar på datorn. Jag fixade mig och lockade håret. Jag gick ut i spöregn och när jag kom till Marre och Karin var jag genomblöt och hade noll lockar kvar. Trevligt med så mycket folk där och efter en grym konsert med Alina Devercerski (?) gick vi tillbaka dit och dansade lite till. Såg lite Patti Smith, mycket Deportees, de var väldigt bra faktiskt!! Och sen skakade jag rumpa i O'learys-tältet. När de andra skulle se presidenttalet (fucking Jämtland Jämtland jämt å ständut) satsade jag 100 spänn i Black Jack och när jag drog till Björnstammen typ en halvtimme senare löste jag in 140 spänn. Helt okej med tanke på att jag efter halva tiden satsat 60 eftersom jag bara hade det kvar och minsta insats var 40. Men jag vann då och efter det byggde jag upp lite. Lika mycket tursport som på Finlandsfärjan men lika roligt! Björnstammen var sådär och likaså Winnerbäck. Nu har jag sett han i alla fall! Gick hem vid ett, kändes som ett nederlag då men imorse var det en seger! Vaknade helt utvilad strax före elva, jätteskönt! Nu sitter jag i Monas bil och har kommit halvvägs. Jag kan konstatera att det har varit en riktigt bra helg med allt jag hade förväntat mig. Men det har saknats det där lilla extra. Och det är inte alls konstigt egentligen eftersom det lilla extra sitter uppe i himlen. Han har det säkert bra där men jag saknar honom på jorden så mycket att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Just nu kan ingenting bli lika bra som han gjorde saker. Förra året gjorde han min yra snäppet bättre. Han gjorde det mesta snäppet bättre för så himla många personer. Han saknas mig och han saknas många andra.

Kommentera här: