>Skidåkargener

På House i förra veckan så var Masters lite intresserad av patienten. Hon vägrade erkänna det utan förklarade det som att (dåligt översatt): Han var en överlevare och därför sa hennes hjärna åt henne att hon borde föröka sig med honom.

Det låter väldigt flummigt, men jag tror det säger ganska mycket ändå!!

Jag insåg det när jag (av alla saker) bäddade sängen idag. Att det stämmer. Speciellt in på mig.
Jag har drömmar om att skapa en skidåkande familj. Med barn som kommer älska att åka skidor och skidskytte. Som kommer vilja träna med mig när jag blir gammal motionär. Som jag kan träna och som kommer ta VM- och OS-guld.
Om jag då skaffar barn med en skidåkare så får ju våra barn 100% skidåkargener?! Om jag blir riktigt bra på skidskytte och även min man blir riktigt bra, då är ju chansen att våra barn också blir riktigt bra?!

Då finns det alltså medicinska anledningar till att jag dras till skidåkare? Då är det alltså av vetenskapliga skäl som jag blir extra tänd när någon snygg kille vinner ett lopp? Då behöver inte jag skämmas över att min kvinnliga sida vill ha muskulösa armar att smeka?

Jag kommer gifta mig med en skidåkare. Punkt slut.
1 fallgren:

skriven

peppe främling???

Kommentera här: