>Closing party

Stört rolig kväll igår! Hade höga förväntningar och de infriades med råge! Träffade sjukt mycket bra människor, dansade med världens bästa skidskyttebrudar (och killar) och hade allmänt jävla roligt!

Först bastu i Yllämylly med svenska laget, sen träffade vi Schweiziska laget och Chardine och sen drog vi till Frankrike och Norges hotell och till sist till cluben Bepop och där var det drag! Sjukt mycket folk - alla skidskyttar. Och bra musik, härligt att dansa!

Att jag inte fick så mycket sömn under natten gjorde inte särskilt mycket, jag sov i stort sett hela resan till Helsingfors (5 timmar) så nu har jag tagit ikapp sömnen!

Är på något konstigt vis piggare (eller mindre försiktig med andra människor) (eller både ock) för idag har jag luktat på parfymer, bränt mina sista euro på godis och nu är jag sugen att utforska översta däck. 20.00 käkar vi middag. Längtar dit, haha. Hungrig!

Kommentera här: