Hejpucko

Skrev två inlägg i hejpucko igår kväll. Här kommer några meningar därifrån i ordning eller oordning.
 
Samtidigt så måste jag fråga mig själv: om jag inte hade tackat nej på förhand, hade jag varit uttagen då?
Jag vet att om jag hade blivit uttagen så hade jag tackat nej. Men det är aldrig fel att få en bekräftelse på att det man gör är tillräckligt bra! 
Ibland känns det som jag bestämmer lite för mycket själv. Jag försöker vara klokare än vad jag egentligen är. Eller så är jag alldeles lagomt mycket klok. 
L har lärt mig allt jag kan. L har skolat mig på allra bästa sätt. Det är därför jag är klok. Det är därför jag är bestämd. För han har berättat för mig hur jag ska bete mig. Och då vill jag bete mig som han har sagt. 
När man känner någon så bra så att inga ord behövs. När man känner någon så bra att man ser vad den tänker.
Inga ord behövs. Vi vet ändå.
 
Du behöver inte säga det. Jag ser det på dig. Jag hör det i orden du inte säger. 
 
Men jag har också förstått att du har ändrat dig. Du är inte den person jag lärde känna. Som tur är så är inte jag heller den person som du lärde känna. Det är klart att man utvecklas som person.
Jag bryr mig så jävla mycket om dig. Bryr mig så det gör ont.
 
 
Vi vet vart vi har varandra.
Jag känner det. Jag känner dig.

Kommentera här: