>Jag tror jag går hem och lägger mig!

Dagens citat!
Det var L som sa det, jag svarade: Jag med!
Han åkte bokstavligen hem och la sig medans jag bara fick 4 minuters vila på stretchmattan före/efter sälen.

Stressig dag! Eller mest fullspäckad!
Vaknade 5.50, konstaterade att jag kan vara riktigt snabb så jag kan nog ställa klockan på 5.55 som vanligt nästa vecka. Hann tom skicka ett mejl!!
Morgonstyrka, hem, packaurväskaduschabytaomsminkafixahåretpackaväska på den lite sämre tiden 13 minuter. Frukost på skolan, ett par minuter sen till matten. Håltimme - stretcha och valla skidor. Relifuckgion, lunch. Hem och byta om, trött som en zombie. Hann ligga i sängen 7 minuter med wordfeud innan det var dags för nästa pass för dagen. Som såklart innehöll stresskytte, som ett hån mot mig och denna dag. Hehe.
Intervaller och jag har aldrig varit så seg! Eller jo, jag börjar bli van. Men tungt gick det!!! Var så trött att jag inte visste vad jag gjorde och sköt stå när jag skulle skjuta ligg. Bommade alldeles för mycket också, inget bra pass....

När jag kom hem hade jag fått en avisiering från posten och efter stretch och dusch la jag in ett besök på Frykenhallen innan middagsdegt med Chardine.
Jag har nu ett slutstycke, ett system och en lånestock! Jag är lycklig!!
Sedan fixade vi snyggaste planschen till kvällens idrottscafé med skidskyttar som gått här på skolan och tagit JVM-, VM- och/eller OS-medaljer. Sjukt bra blev det!!!

Idrottscafét följde det och nu är jag hemma i min älskade säng. Snart ska jag sova, jag längtar.

Imorgon har jag vila, sedan skulle jag tydligen träna både lördag och söndag. Jag fick skylla mig själv som planerade in Stockholm nästa helg. Jaja, det är bara att kämpa!!
När ska jag hinna städa är då frågan?

Kommentera här: