>Lycklig & kissnödig!

Blev sjukt stressigt efter maten. Slängde i mig tacos och slängde på mig träningskläderna. VAFAN, osicklade skidor?! Snabbsickling, lifta med Elias - TACK!!

Kom upp till stadion, max en minut sen. Väldigt bra jobbat måste jag säga. Det var Peppes fel att vi var sena! Och jag hade inte hunnit kissa. Så jag var kissnödig. Jag kände det varje gång jag la mig ner och sköt, jag kände det hela tiden. Men jag hade inte tid att kissa.

Skytte.
10+10 innerring, nollinställning, ej kolla mellan serierna. Jag hade 7+8 träff, helt sjukt bra, speciellt i ligg. Har aldrig tur med nollinställningen, idag hade jag det! :D 8 i stå. Två vita i första serien. Fem liggträff i andra serien. Helt sjukt!

20 ligg på vitt. Fyra helt okej serier!

20 stå på liggprick. 11 träff. Mitt tidigare rekord låg på 8. Efter 15 skott hade jag 9 träff. Redan då rekord liksom! Så jag blev lite nervös inför sista serien, hade hög puls som fan! :p Bommade tre första....shit....men satte fjärde. Femte var jag osäker på om det var träff eller bom, kändes bra men jag hörde inte den trilla ner. Stängde luckan så jag såg inte heller. Satte på mig bössan, tittade på tavlan. Träff!

Så jävla gött, 11 träff!

LYCKLIG !

Kommentera här: