>Duschen

Har kört ett sjukt jobbigt pass i tunneln. Jag äälskar tunneln. Mina ben ville liksom inte bära mig. Det gjorde bara ont och ondare och ondare och ondast. Men jag klarade det! Bara tre pass kvar till vila nu! Kom igen, Anna, det klarar du!!

Jag är så sliten. Så sjukt jävla sliten så jag hittar inte ord. Det gör bara ont i hela kroppen, alla muskler skriker NEEEEJ!
Det är hårt att ligga på topp.

Nu ska jag hoppa in i duschen.
Jag är lite orolig faktiskt. För det är kranbyte på G. Och kranbytarna står utanför min port. Dock håller de på med lägenheterna på andra sidan Aspen, i S & M's trappuppgång. Men de höll på där igår också, kanske de är klara nu? För i så fall så kanske de ska in i våran trappuppgång. Och då kanske mina kranar är de enda som ska bytas, så då ska de in i min lägenhet först.
Då kommer de och plingar på, och då står ju jag i duschen! Då kan jag ju inte gå och öppna, precis?! Så då tar de huvudnyckeln och går in, i tron om att jag inte är hemma. Men jag står ju i duschen?!?! NAKEN?!

Hjälp!

Kommentera här: