>Torsby runt

L kom med den smarta idén att vi fyra tjejer skulle hitta på något. Eftersom vi är fyra personer, fyra viljor blev det lite svårt att komma överrens om vad vi skulle göra. En femte vilja á Janjons kom in i bilden också, men tillslut bestämde vi att vi skulle gå runt hela Torsby. Alla hade mer eller mindre vila idag (jag hade ont i halsen), så det passade ganska bra.
V dissade våran idé med plugg som ursäkt, och fyra glada, trötta tjejor gav sig iväg.

L och jag var lite snabbare än A och K, och trots att vi gick väldigt långsamt så halkade de två efter längre och längre. Till slut bestämde vi på sms att L och jag skulle fortsätta utan dem.

Två timmar var vi ute! Det är sjukt länge! Var helt slut i fötter och ben när jag kom hem!

Två timmar deeptalk med underbaraste L. Vi kan verkligen prata, hon och jag. Om allt. Konstiga livsfilosofier till exempelt, och det bästa är att vi båda har så många idéer och teorier, så ett ämne kan diskuteras fram och tillbaka väldigt väldigt länge.
Underbart

När jag kom hem var jag inte bara sjukt trött i kroppen, jag var också sjukt hungrig!

Jag som inte brukar ha någon fantasi när det gäller mat (men det har jag därimot när det gäller efterrätter! :D), överträffade mig själv med korvstroganoff och ris, dessutom med en sallad till :)
Blev avocado med cremefraiche/ädelost till efterätt också, sjuukt gott!!

MUMS!

Kommentera här: