" Ha alltid med varm dryck "

Jag är ledsen att säga det, men måbra-tipsen börjar ta slut. Endast 4 st kvar, ILLA!
Varm dryck hade förresten inte suttit dåligt nu inte, jag fryser som en gris i en isvak. Eller som någonting annat i en isvak, alla fryser väl i en isvak? Så det var inget speciellt med grisen. Äsch, nu börjar det gå för långt. Var glada att jag inte fortsatte mina idiotiska resonemang á la Wikström.

Idag har jag varit i Borlänge på mellandagsrea. Låt mig bryta anti-skolan-trenden (pågår under alla lov) med lite matte :
 Mellandagsrea + Julklappspengar = :D
Och så kan man väl beskriva dagen. Lägger man till Kulpolen och A min bästis på vänstra sidan om likhetstecknet så blir det typ 700 :D på högra sidan likhetstecknet.
FYND:
 - Byxorna i mitt liv, mina äälskade chinos som jag velat köpa sedan höstlovet. Halva priset: 199,50:- Från JC.  TUMME UPP!
 - Enkel svart tröja på Cubus, kan bli vääldigt snygg med en snygg sjal (till exempelt Ali's fynd från JC, mycket snygg sjal som jag utan att tveka skulle kunna sno från henne, nästan utan dåligt samvete också. Så snygg var den!) För att återgå till tröjan, kan jag säger att den kommer bli flitigt använd! Halva priset, endast 49:- TUMME UPP!
 - Stor, snygg, stor, billig, jättestor väska (hockeytrunk) för 499:- på Team Sportia (Dock hälften så snygg som den på Intersport, men också hälften så dyr.) TUMME UPP!
 - Julklapp till k2, dock inte på rea, men väldigt nöjd blev jag med den ! :')
Inte så mycket, kan tänkas, men jag är väldigt nöjd med mina inköp! Dessutom har jag massa julklappspengar kvar. Om det blir
 - kläder??
 - SATC-box??
för de pengarna är dock oklart. Funderar på att fortsätta min tjuvjakt genom att ta en sväng till Aspen. Vilket skulle betyda att jag inte behöver köpa någon SATC-box. (L, du behöver inte låsa dörren, jag lovar att det inte är dig jag ska gå till!!)

Väska är i alla fall bock av när det gäller inköp gjorda av julklappspengar. Det känns bra! :)

Kommentera här: