HEJ

kom inte på nån rubrik, så jag skrev hej
haha

har inte så mycket att skriva heller.... ändå var det längesen jag skrev, så det borde ju finnas mycket att skriva om...

lektionerna har börjat och så. rullar väl på som vanligt. det känna precis som i åttan, inte svårare eller mer läxor elr nåt, tkr jag iaf...

har klippt mig och gjort slingor också (:
  

och precis exakt nyss kom pappa hem och visade mig MINA RULLSKIDOR som han köpt idag :DD SNACKA om att bli glad :D
så jävla snygga :D
thanks god <33333
 
fast det är inga bindningar på dem än :S

VILLVILLVILL åka :D:D:D:D:D

visit to vienna <3
tack anki SÖTNOS <3

//annamariiia
1 anki:

skriven

du syns iaf med dom skidorna ;)haha ! jag har lite mer diskreta.. Fick ett ryck och vill köra jag också !:P haha!
vsg med låååten (; Den är braaa <3

Kommentera här: