skolavslutning

det var riktigt kul. men också sorgligt. trodde attjag skulle gråta, men jag sparade tårarna till nästa år. det är ju lixx bara ett år kvar i grundskolan. (ett år kvar i mora?!?!)
har i alla fall VÄRLDENS BÄST KLASS..
8c, R.I.P <3
snart är vi 9c. sen finns vi inte längre.
men ni kommer alltid ha en STOR plats i mitt hjärta <3

vi fick betyg också. bättre än jag kunde tro!
8 mvg
matte, svenska, engelska, musik, slöjd, so, hemkunskap, biologi
resten vg

imorgon blir det björsjö och släktträff :)
mor och jag kommer få bo på värsta öde stället, för vi är pälsdjursallergiker och det har varit hundar där alla andra ska bo. :S tråkigt värre!!
har ändå ganska kulig släkt. (i alla fall vissa av alla släktingar......)
ska nog inte behöva ha det tråkigt.

måste packa idag. och lägga mig alldeles för tidigt för att vara skolavslutningsdagen :S avis på alla som ska ha det trevlans!!
varför fick farmor lov att välja den här helgen?!

aja, inget man kan göra något åt.

sol, vind och vatten är det bästa som jag vet <3

//annamariiia

Kommentera här: