PRAO!

nu har min prao varit också. och så var det längesen jag skrev här, så jag tycker det är lite dags. inte för att jag vet om någon läser, men ändå ;)

har praoat på färnäs skola i klass fyra och på mora skidgymnasium. båda platserna var jätteroliga att vara på, och jag tror jag hade moras två snällaste kvinnor som handledare (förutom min mamma). åsa & sara, tkr mkt mkt mkt om er <33

måndag&tisdag var jag på färnäs. jag fick; hjälpa eleverna, massera dem när de jobbade, rätta matteprov och övingsblad m.m. och så spelade jag fotboll på två raster med eleverna i klassen. det var verkligen superkul! men det kunde ha gått bättre att spela om jag inte hade haft ett par OTROLIGT klumpiga (men snygga!!) glasögon och om jag haft en snodd till håret. ;) men vi tjejer ääägde killarna på lunchrasten :DD (fast det vart oavgjort..)

onsdag, torsdag&fredag var jag på skidgym. :) det var faktiskt roligare. :))) var med skideleverna som går ettan på natur ganska mycket, väldigt spännande. och skitkul! alla var så härliga, och jag lärde känna nya skidåkare och jag kände mig verkligen som hemma i deras klass. (kanske ska börja där ? xD nejdå..)
och så tränade jag med dem. :) det var läskigt och nervöst innan, men det gick bra ändå sen. :)
så fick jag slava hos tränarna, gahh. annlouise var värst, x) nejdå, men hennes jobb tog längst tid. ;) och det var drygt också, men faktiskt kul ändå!
och sen vet jag en skitrolig sak som inte ni vet och som jag inte får säga för det är en hemlighet!!
xD
men så småningom får ni veta, I PROMISE!

det var helt enkelt underbart att praoa! på båda ställena!

TAAACK allihopa!
åsa, sara, annlouise, robin, ola, krister, ekan, lisa, lisa, christina, magda, helene. och alla andra! <3

och så älskar jag fotboll, ah. det är livet på sommaren! <33

//annamariiia

Kommentera här: