" Skidskytte är en livsstil, alkohol bryter ner träningen "

För 6 månader sen, skulle jag aldrig utlyst en varning till mina skidskyttevänner, men efter en termin i T-by har jag fått andra perspektiv på saker och ting, och trots att jag vet att alla skidskyttar vet att det är mitt i säsongen, och vi har SM om 4 dagar, så måste jag utlysa varningen som står i rubriken. Jag har alltid tyckt att skidskytte är det viktigaste, jag kommer alltid fortsätta tycka det, men jag har lärt mig vad andra tycker. Det är min livsstil, jag tänker leva efter den, men jag tänker inte tvinga någon annan att leva efter den. Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Träning & Alkohol hör inte ihop. INTE ALLS! Inte ens på nyår.
Onsdag nyår
Lördag SM
Tänk själva, jag tänker inte tänka åt någon annan än mig själv.
Jag tycker helt och hållet att det är upp till en själv hur man väljer att göra, jag fördömer ingen som inte lever som jag, jag är en mycket anpassningbar ung kvinna, och jag har anpassat mig till att alla kanske inte var så som jag trodde. Och det är FINE för min del, jag vet hur kul det är! Och därför får alla gärna fortsätta leva precis som de vill. För det gör ju jag! Så därför ska alla också få göra det!
Men rubriken passade bra dagen före nyår, och nu vart det en jävligt lång text om ingenting, kan tyckas, men jag kommer nog få en del blickar efter det här, och jag bryr mig inte så mycket. Jag tycker om er alla ändå :')

Idag far vi till Norge. Jag har bockat av två sjukhus-besök idag. Var lite stressad för att hinna allt idag, men jag strök träning så då gick allt bra! Har dock bara börjat packa, och avresa om två timmar...hrm. Jo, det ska nog fixa sig! Miss Wikström klarar allt, vetni! :')
Miss Wikström @ Ljördalen, Norge : tisdag-fredag
Miss Wikström @ Torsby, Sverige : fredag-söndag
Jag vet inte hur det är med internet-tillgångarna, men utgå från att jag inte kommer blogga. Så blir ni positivt överraskade när jag ändå kommer att blogga! :) Om ni får allt för stor abstinens kan jag rekommendera mitt arkiv. I slutet på augusti och i början av september finns det en hel del kärleksproblem att läsa om. Sen kan ni ju söka på "pojke x" i sök-rutan. Finns nog en del träffar. (x bytes ut mot 1, 2 eller 3 förstås!) För er som använder proffsiga Firefox är det inga problem, men ni som använder töntiga Explorer och inte kan se min meny, scrolla längst ner på bloggen och se vad som finns där ;) GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA ! ;D
Norge, nyår med familjen och släkten på pappas sida :') Brukar vara jättekul!! :D Så det blir nog det i år också :')
Torsby, SM i skidskytte med mami & papi. Och resten av Mora Biahtlon. Underskatta oss inte! Vi är 6 st anmälda tror jag! :) Kan vara rekord ! :p Formen är oviss, mycket oviss! Har kört 1 pass på 7 dagar, och det var Mora-Pinglan. Skjutit en gång sen Lima, då jag var i kass form i stå! Men det kändes bättre då när jag sköt, så jag hoppas på det bästa. Ska iallafall ha med mig geväret till Norge, åker till Trysil imorgon och tränar :D Dessutom ska jag slipa skidorna i Trysil hos R (proffset!), så då kommer skidorna gå sååå fort på SM! Dessutom brukar jag åka fort när jag har vilat mig i form, så det känns lugnt ändå :)

Anna goes Packning (det behövs)
1 Anna Kvarnström:

skriven

tack Anna för att du tycker precis som jag!!! Du räddade nästan min kväll :) om du bara kunde bota en förkylning också vore de toppen!

Kommentera här: