Resan går mot sitt slut

Det slog mig plötsligt att det är sista natten i Regen. Direkt efter tävlingen imorgon åker vi till München och sover där innan hemresa på söndag. Den här resan har gått extremt fort men jag känner verkligen att jag njutit av att få vara med om detta och kommer minnas den här resan som en härlig upplevelse trots att resultaten inte varit vad jag hoppats på. 

Men jag har en bra känsla inför imorgon. Vi kör en helt annan bana än igår och även om den inte är perfekt för min åkstil så passar den mig bra mycket bättre än de två senaste banorna jag tävlat på (Osrblie 2,5 och Arber 3:an). Så jag ser mycket fram emot morgondagen även om benen inte varit såhär tunga sen i somras. Men (nästan) alla som tävlar imorgon åkte också 15km igår så det är bara att ställa in sig på att det kommer göra ont. 

Var uppe på stadion och tränade idag. Bara lugnt klassiskt och lite skytte. Hade inte åkt hela 2,5:an så fick lov att göra det. Benen kändes i alla fall mindre stela och ömma efter passet än innan, så det var bra. Skyttet var också bra, kändes otroligt bra så sköt väldigt fort och därmed någon bom här och där. Men 92% träff lär jag ju vara nöjd med. Frågan är om jag är nöjd med mindre än 100 imorgon?

Kommentera här: