2015

Summerar mitt 2015 som jag summerade 2014 för ett år sedan. Konstaterar först hur sjukt fort året har gått! Tiden går fort när man har roligt, eller hur är det man säger?
 
Jag har haft ett bra 2015, överlag. Framförallt har jag mått bra större delen av året. Riktigt bra start på året resultatmässigt. Inte lika pigga ben i slutet på säsongen tyvärr. Men bättre skytte istället. Inte allt för deppig. Riktigt rolig vilomånad med roliga plojtävlingar och annat skoj! Började tyvärr träningsåret med halsfluss men tog det med ro. Lång tid kvar att hinna träna. Drog till Mallis och hade det underbart. Praktiserade klart på VSP. Hade ett otroligt fint sommarlov med mycket bra träning på olika orter, tid med familjen mm. Avslutade på sämsta tänkbara sätt med ett bedrövligt rull-SM som följdes upp av en förkylning. Jahapp, så kan det gå. En bra träningshöst följde, även om jag kanske hade velat bli av med den där jäkla stumheten i låren... Säsongen drog igång och stumheten var kvar. Så det är väl sista månaden av 2015 som inte varit sådär bra som resten av året. Men jag avslutar året glad i alla fall. Jag tror jag är på rätt väg i spåret och jag har inte känt mig såhär trygg och lycklig i mig själv på väldigt, väldigt länge.
 
Tack alla fina människor för ett fantastiskt 2015! 
 

Kommentera här: