Snabbt och stabilt

Äntligen eftermiddagsvila!! Har varit så glad idag, tror det beror på vad som väntar resten av dagen: vila och matlagning! 


Men på förmiddagen så tränade jag. Ett skatepass med impulser och skytte. Det gick bra! Benen börjar bli lite slitna nu dock. Men skyttet är fortsatt stabilt, 93% träff i både ligg och stå idag. Pappa tog lite tid på mina serier, han hann bara med 2 liggserier som var på 32 och 34 sekunder, men är ungefär där jag brukar ligga. I stående hann han med alla serier och den långsammaste var på 25 sekunder... Den snabbaste på 21. Fullt. Känns bra! 

Jo, det skulle ju ha kommit ett hejpucko-inlägg idag men det hörde liksom ihop med det jag skulle publicera nästa lördag, så jag schemalade dem till lördag och söndag nästa vecka. Tänkte lägga in ett extra idag men har skrivit så lite i hejpucko de sista åren att de inlägg som var kvar efter det som publiceras 21/1 INTE har passerat preskriberingstiden än... 

Gott nytt år på er alla! Klurar på en sammanfattning av 2016, men tror inte den blir klar förrän imorgon. 

Kommentera här: