Advent

Fattar inte att det var första advent igår. Fattar inte att det är december imorgon. Tiden bara springer iväg ju!! Men det är roligt också på något vis. Roliga saker närmar sig ju. 
 
Pyntade faktiskt lite igår. Inget märkvärdigt, jag är inte så mycket för julpynt. Men de saker jag har slänger jag upp. Insåg också att varje sak har sin bestämda plats. Försökte ställa en tomte i fönstret i köket när jag insåg att den ska ju stå på nyckelskåpet! Haha, hur många jular har jag bott här egentligen?? Fyra... Oj. Det var mycket! Fyra jular... Stämmer det? 12, 13, 14, 15. Ja. Shit! 
 
Har köpt en julblomma också eftersom jag har dödat min garderobsblomma (hur fan lyckas man?) Undrar om den överlever julen... Måste googla hur ofta den ska ha vatten! Och min orkidée håller faktiskt på att slå ut igen!! Efter typ två år utan blommor.... Hej gröna fingrar....

Kommentera här: