Lägerdagarna

Har så himla fullt upp hela dagarna så jag hinner som ingenting. Eller, det beror väl på hur man ser det. Har en prioritetsordning, hinner mest med det högst upp på listan. 

1. Träna
2. Äta
3. Sova
4. Spela kort
5. Internet

Har surfat slut också så i stugan blir det som jättedåligt med internet. Nu sitter jag i matsalen, nyss ätit lunch. Riktigt god fredagslunch!!!

Träningen flyter på väldigt bra. Har känt mig pigg i stort sett hela lägret. Gårdagens A2 stakning var bland det bästa jag presterat i stak-väg. Kände mig stark så det var skönt. 

Det har blåst en hel del de senaste dagarna så har varit sådär skytte från min sida. 

Igår hade vi en otroligt rolig kväll, alla stugor hade varsin aktivitet. Vår stuga hade "lapp-leken" då man ska hålla lappar mellan kroppsdelar i laget. Flest lappar vann pris. Så sjukt roligt att kolla på! Tränarna vann, också sjukt kul. De andra stugorna hade också väldigt roliga aktiviteter så drygt två timmar bara flög iväg i skratt. 

Bara två pass kvar på detta läger, tråkigt. Vi har haft riktigt bra dagar! Vi är ett härligt gäng i vår stuga. 

I'm surviving this for sure
To win my love takes so much more 

Kommentera här: