Analysera

Helgen blev inte alls vad jag hade hoppats på. Mina ben strejkar totalt och pumpar bara mjölksyra. Jag kan inte åka som jag vill med totalstumma ben och det går på tok för långsamt. Inte roligt någonstans.
 
Liggskyttet har inte heller stämt fullt ut, har dock slarvat en del, både igår och idag. Egentligen därför jag bommat. Därför jag skjutit 2:or i alla fall. En bom i andra ligg idag vet jag inte varför den kom. 
 
Men stående skyttet har varit toppen. Jag tror att om jag inte dragit ut ett skott i stå så hade jag haft 100% idag. Jag klickade ett skott (en träff) men bommade extraskottet. Jag får skylla mig själv som inte repeterar ordentligt, men lite synd. Skönt ändå att skyttet inte falerar när det blir skarpt läge, som det så många gånger gjort förut. DEt känns annorlunda nu. Det känns riktigt bra.
 
Men den fysiska biten måste jag komma fram till vad som är fel. Är det något i träningen som behöver ändras? Är det något annat som spelar in? Det mentala? Det tekniska? Något annat?  
 
Jag får ta tillfället i akt att analysera vad jag har gjort under sommaren och vad jag ska göra under hösten. För jag vill verkligen inte åka såhär dåligt. Jag tror att jag kan bättre. Jag hoppas det. 

Kommentera här: