>Vila = tid

Är inne på andra vilodagen nu. Det känns bra! Skönt med lite vila, det behövs. Skulle nog vilja vila imorgon också, men ska ta mig ut på 1 timme klassiskt med mycket skytte.
Dagarna blir längre när man inte tränar! Man får tid till så mycket annat!

Igår tvättade jag och handlade. Jag bakade chokladbollar och hade nagelkväll med mina bästa vänner. Idag har jag vikt lite tvätt, packat ur Östersund-väskan och nu ska jag göra lite projektarbete och engelska-speech.

Ändå så är jag avundsjuk på gubben med kapellet! Jag ser en gubbe nästan varje dag på parkeringen här i Aspen. Varje gång jag ser honom så klär han omsorgsfullt på/av sin bil med ett stort kapell mot snön. Det tar säkert 5-10 minuter innan han har satt på det så att alla hörn är på plats och veden ligger säkert så det inte blåser av. Tänk om man hade tid med sånt varje gång man skulle ut och köra bil!!!

Lite längtar man ändå till pensionen. Då ska jag också ha tid att klä på min bil!

Kommentera här: