>Hej vallatält

Vasaloppsveckan är i full gång! Idag är det Öppet spår och båda mina föräldrar befinner sig någonstans mellan Sälen och Mora. (De passerade Evertsberg för en halvtimme sen)
Hade gärna följt med resten av familjen till Hökberg för att heja, men plikten kallar och det är hej vallatält som gäller för mig idag. *suck*
5 timmar idag och 5 timmar på torsdag ska jag jobba, men det ska nog gå bra. Vasaloppet hade ju inte funnits om det inte varit för alla oss skidåkare och frivilliga som ställer upp och arbetar!

Jag har planerat att ta det lugnt så länge mina övre luftvägar säger det. Hostar fortfarande, är rosslig i bröstet och jag vill gärna bli av med det!

Skejtvasan står på programmet härnäst, på fredag gäller det! Har väntat i tre år på denna start, och i år ska jag åka!
2008 var det ULK, 2009 var jag sjuk, 2010 var det SM.
TAGGGGGGA 2011!!!!!

Kommentera här: