>2011 går mot sitt slut

Känns helt sjukt! Har gått såå fort! Åren bara rusar förbi, men som vår käre L säger: "Det är inte tiden som går fort, det är livet!"
Så sant, stämmer in bra såhär på nyårsafton.

Har reggat lite idag följt av lätt mage/rygg. Totalt 27 minuters träning, känns bra. Sen var jag iväg till Hemus och hejade på Morapinglan-åkare. Var lite sugen att tävla faktiskt. Det är nog ett bra tecken. Fick med mig en god vän i min fina Luss hem och vi har umgåtts, kollat på Touren och fönstershoppat eftersom allt tydligen stängde 15 idag...

Kvällen spenderas med familjen, fläskfilén och Pommacen. Och Grevinnan och Betjänten förstås. Och säkerligen någon film som Danne väljer. Ska försöka hålla mig vaken till tolv, men kan hända att jag somnar för att sedan vakna fem i och somna om fem över... Haha, typiskt skidåkare.


Bild från Lima SKG's hemsida.

Kommentera här: