>Tacksamhet

När jag vek tvätt idag så kom jag på en massa saker som jag är tacksam över. Trots att livet ibland känns hårt och orättvist så finns det guldkorn i vardagen som gör det värt att levas.
Jag är en känslomänniska som kan känna både lycka och olycka och jag gör ofta stora grejer av det.

Idag ska vi göra en stor grej av allting jag är tacksam över just nu!

Först, jag är tacksam för mina grymma torkställningar, tack mor och farmor!
Min familj och släkt ♥
Jag är tacksam för alla äkta vänner som jag har. Alla som bryr sig och tycker om mig för den jag är. Alla som inte går bakom ryggen eller inte våga säga vad de tycker. Mina vänner ♥
Min underbara fina pojke. Som jag bara vill krama 24 timmar varje dag, alla dagar. H ♥
Jag är tacksam över att jag har vilodag imorgon.
Det är så skönt att kunna vara ensam i en tyst lägenhet som är min fristad.
Jag tycker om att ta hand om mig själv med typ egen mat och sånt jag bara kan plocka ut och stoppa i mun.
Min sjukt sköna säng som jag ska breda ut mig i hela natten, njuta men också sakna sällskap.

BTW - om ni nu ska använda tvättpåse, kom ihåg att stänga den!!! (klant-anna)

Kommentera här: