>Kärlek till iPhone

Det enda som var på min hjärna under dagens klassiska pass var min iPhone. Hur jag -trots detta- överlevde 2,30 i tunneln har jag ingen aning om, men bra som fan gick det i alla fall!

Kom hem. Stretchade, duschade, käkade, diskade, packade på rekordtid. Sa hejdå till världens finaste. Och lämnade Torsby strax efter ett, vintertid. Kom till Mora vid tre, åkte lagligt förstås. Hem, hämtade pappa och hans plånka, sen till Ica Maxi för att hämta min underbara iPhone.
Det var kärlek vid första ögonkastet.
Det var kärlek redan innan jag såg den.
Och kärleken blev större när jag såg den lillalilla lådan som den låg i, supersöt.
Och kärleken blev störst när jag -efter många om och men- lyckades sätta igång den och skickade mitt första sms, från älsklingsaajfåån till ÄlsklingH<3

Nej, det finns inte ord så det räcker.

(Dock är jag ganska så pissed off på swedbank just nu, kan inte ladda hem nåt från App Store med det bankkortet som jag har nu. Fuckfuckfuck!)

Kommentera här: