>Lilla frysfacket

Det finns en speciell del i min lägenhet som jag älskar lite mer. Det delen är det lilla frysfacket. Jag har ganska stor frys, en stor låda, en liten låda och en hylla. På hyllan har jag bär, sylt och glass, i stora lådan har jag all mat och i lilla lådan har jag bröd, bullar och kakor.
Den lådan är aldrig tom. Och ibland är jag extra glad över det.

Idag är ibland.

Maxintervaller stod på schemat. 4 varv i tunneln max, varvat med 4 lugna varv och 8 skjutningar. Åkningen kändes bra, det är fortfarande ingen toppform men 4 varv under 4 minuter gjorde jag. Hängde nästan på Strömstedt också, men bara nästan.
Skjutningen gick bra, men jag är inte nöjd. Jo, jag är jäkligt nöjd med första 4. Sedan gick det sämre. 0020 i ligg och 1021 i stå.

Kom hem och satte mig vid matbordet direkt. Var inte tillfredsställd med den maten som serverades, slängde halva. Sedan tittade jag i lilla frysfacket, och gissa vad jag fann där!
Kladdkaka från 6 oktober med ett glas kall mjölk. Mmmmm!!!

Detta finns också i lilla frysfacket...mmmm!!!

Kommentera här: