>Motivation

Just nu har jag så lite motivation att jag skulle kunna stå och kolla på mina konkurrenter tävla om platser till JVM och inte ens vilja vara med.
Nästan..

Jag vet inte riktigt varför. Känner mig bara så trött och ofokuserad. Jag känner mig värdelös och är så himla less på allting.

Jag tror att jag har för mycket som pågår just nu.
Jag ska hålla koll på allt och inget.

Lägenheten. Skolan. Träningen. Kompisarna. Min pojke. Mig själv. Maten. Sömnen.

Och allting måste vara perfekt.

Ja, nu förstår jag ju varför jag kanske är lite less på allting.

Och det går ut över träningen. På dagens träning var jag så ofokuserad jag kunde vara, det gick dåligt att skjuta, dåligt att åka och jag brydde mig inte ens. Jag åkte och funderade på om jag skulle lägga ner träningen den här veckan, skita i springskytte-SM, låtsas vara sjuk hela nästa vecka.

Men sen är det Marten
Utropstecken

Kommentera här: