>Perfekt

Visste ni att fiskpinnar kan få orgasm?

Eller ja, mina fiskpinnar får det i alla fall.....



Första träningspasset på tre dagar idag! Underbart! Kändes lite segt i början, men sen gick det bättre och bättre. Skyttet gick också ganska bra. Men bara ganska bra.

Jag väntar fortfarande på en till perfekt dag.
Jag har upplevt en perfekt dag och det var 30 april.

Jag kan titta på 30+30-tavlorna jag sköt då, och nästan börja gråta. Så underbart fint sköt jag! Så otroligt, fantastiskt, jävla, sjukt, unbelievable, sköt jag då.
501 poäng.
Och den dagen glömmer jag aldrig <3


Perfekt väder, perfekt solsken, perfekt skjutning, perfekt skoldag (en lektion typ), perfekt eftermiddag, perfekt volleyboll, perfekt bikini, perfekt mat, perfekt idrottsgala, perfekt förfest, perfekt fakto, perfekt skjuts hem, perfekt godnattpuss.

Kommer en sådan dag någonsin att infinna sig igen?
Jag väntar på 500 nya poäng.


Idag skänker jag en tanke till min älskade Anna Hulda Sacrédeus, som efter ett helt år over there, har landat i Svearike. Jag har saknat dig och jag ser fram emot att träffa dig!
hjärta hjärta hjärta

Kommentera här: