>Mumsigt

Jag har fortfarande ont i halsen, tillräckligt för att inte ens kunna jogga. Tveksamt om det blir något Hovfjällsrace imorgon alltså. Känns förjävligt om jag inte kan köra :(
Men istället för träning fick jag en massa tid, och först pluggade jag en massa, sen bakade jag en massa! :D

Blev både världens godaste kladdkaka och Farmors äppelkaka. Och jag fick fyra godkända betyg på båda kakorna! :)

Blev en hel del prat runt köksbordet, som M uttryckte det: "kladdkaka hos anna, intressant" Och intressant blev det ungefär när S började skrapa på kakformen... Helt plötsligt - på tal om ingenting:
- Tobias.... Har du varit kär i Mona nån gång?

Och det ledde till lite mer komplicerade frågor. Det mest komplicerade var ju att komma fram till vad frågan egentligen var. Ungefär 3 samtal och 17 sms senare, kom vi tillslut fram till frågan. Och vi blev lite besvikna ;)

Men det var en både trevligt & intressant kväll! ;)

Som tur är har jag ingen morgonstyrka imorgon, för nu är klockan efter tio - igen ! Att jag aldrig lär mig att somna i tid..... (Telefonen var tyst i natt i alla fall.... (Men inte igår kväll.....) Kan jag hoppas på två tysta nätter i rad?!)

Kommentera här: