I don't care what they say, ...... ?

Hej allesammans, livet leker i Torsby just nu (:
 J är här & gör mig glad,
 Imorgon är det modellträning, & jag är taggad som fan,
 Mami kommer imorgon, & jag saknar henne lite,
 I helgen stannar jag i Torsby, & det blir jääättekul för vi har massa bra planer, maha,
 A min bästis kommer hit i helgen, & jag ska åka tunnel med henne,

Och en sak som jag INTE förstår - det är varför mina foppa-tofflor blir större när jag har leggings än när jag har jeans?? Om någon vänlig själ kan berätta det för mig så vore jag väldigt tacksam (:

OCH; det finns så jävla många snygga killar så jag tror jag svimmar av snart. Synd att jag inte vet vart min snygging håller hus ^^

Och jag tycker att jag borde få lite tid från någon. För nu har jag så himla lite tid, jag behöver mer, jatack ! Behöver tid att titta på AndraAvenyn från i söndags, om det inte laggar för det orkar jag inte ^^ Dessutom hade jag velat se det där som de visade på svt 1 förut nån helg, typ gamla Svensson Svensson-avsnitt medmera.

Men nu ska jag ta och göra mig lite yoghurt & kika AndraAvenyn med J och V (:

Kommentera här: