-/ Friday, I'm in love..

Befinner mig just nu på ganska nordliga breddgrader, med mycket mer snö än i T-by. Exakt lokalition är Idre. Ännu mer exakt lokalition är stuga 4 hos M, S och E.
M sitter och repar sig efter ett ADHD-anfall,
S tittar på OTH utan text,
& E springer runt och skrämmer oss endast klädd handduk
Helt normalt beteende för Torsbyskid-elever :')

Efter middagen igår så var det avresa från Torsby. Jag var förstås sist till bussen, jag är inte förvånad ;) Kom till Idre typ halv nio tror jag, installera sig i stugorna och hämta mat ^^ Sen gick jag runt i stugorna och letade roligt folk.

Dagen idag har bestått av jogg och styrka på förmiddagen. Lunchdejt med M och väldigt fin utsikt (: Sen har jag lekt med M i hennes stuga, och för ett tag sen så kom S och E tillbaka från springtur :) Ska väl käka middag nångång mellan 16 & 18, och sen kommer min familj typ vid 18, och mina nya skidor kommer med dem, och de ska jag testa ikväll :') Sen får vi väl se vad som händer (:

Kommentera här: