words are like weapons, they wound sometimes..

Passande rubrik,
Många ord som gör ont.
Inte konstigt att jag längtar bort.

Igår var i alla fall humöret på topp! :D

Och jag har mycket roligt att se fram emot!
  Klassresa på tisdag, blir borta till fredag. Sen jaktstig på lördag :)
  Ledig på nationaldagen, träffa Jossefin nångång den helgen :)
  Bara 5 riktiga skoldagar kvar :) Inklusive två redovisningar och ett prov. (Kanske ngt mer?)
  Klippning samma dag som skolavslutningen, positivt med snygginghår som Sanna är bäst på att fixa :)
  Skolavslutning och avslutningsfest. :)
  Sen SOMMARLOOOOOV :D

Annat bra:
  Klasströjorna kom igår :) Med fel tryck på ryggen :( Men palla reklamera. "Det är bara så, vissa ÄR bättre än andra," och det vet vi ju utan att det står på våra ryggar....
  Jag är totalt himlastormande förälskad i House :) Han är väldigt söt och jag älskar att se på gamla avsnitt. Puss på han :)
  Vi ska GRILLA ikväll, med moster och folk :)
  Jag är STARK, det kände jag på MAQ:en idag :)

12:an imorgon, Sofia följ med?!, för den är :O Långt att springa, men bra träning. Nån gång måste vara den andra gången, och den gången blir imorgon :) Sen ska det bli en vana att springa där tre gånger per period. Inte vecka 4, lugn vecka. Och varannan vecka med rullisar efter :) Perfa Perfa!!

Jag har märkt att jag på något vis har fått ett väldigt jämt antal besökare på min söta blogg. 5 elr 6 unika varje dag. :O Mycket, tycker jag. Vem orkar läsa min blogg, kan man ju undra... ;)

Kommentera här: