i dina ögon ser jag stjärnorna, som alltid leder mig till dig..

LIVET LEKER!

Fick intagningsbesked från Torsby idag, positivt :)
Och dit längtar jag inte liite inte, 48 dagar kvar. Alltså exakt 7 veckor tills jag står på tröskeln till Stjeneskolan som en elev där. Puss puss på Torsby !

Ny mobil ny mobil ny mobil. Den är snyggast, bäst och vackrast! Jag kärlekar den. Ett plus var att jag fick en högtalare med - har den inkopplad nu och lyssnar:) Grymt ljud där vava! Puss puss på ny mobil !

Har hittat massa bra musik som jag har laddat in där också, musik som man hör på radion men inte har plats på mp3:n att ladda in så man kan lyssna på mer... Men på mobilen får allt plats :b Puss på Angel of thr morning, Give it 2 me, Det är inte regn som faller, Do you love me, Miss Blue m.m !

Sista veckan på jobbet - skööönt! Har inte tröttnat på alla ungar, (men vissa!) - MEN jag är helt slutkörd vid lunchtid och behöver egentligen sova för att klara eftermiddagen. Men jag har på något konstigt vis klarat 9 dagar, så nog ska jag väl klara 4 dagar till :) Det värsta är att jag tror inte att min lön kommer förrän i augusti :( Men jag får väl klara mig ändå. Puss på lönen ! :D

Positivt ska det vara - sånt gillar vi :D

Kommentera här: