o-ringen :D

sommarens roligaste vecka är över. det vart kort, för kort. enligt mig så åkte vi hem för tidigt. men men. det var ju massa regn...
var där precis en vecka. lördag - fredag
lördag; åkte hemifrån. stannade i borlänge, jag köpte harry potter and the deathly hallows. på engelska. of course.. och så åt vi på max. annars åkte vi non stop. kom fram. parkerade. längst ut på gatan. det var bra på sätt och vis, lätt att komma ut med bilen och inte så långt till toaletterna. men det var öde. mitt emot bjursås (liksom, herregud!) men sofia bodde inte så långt ifrån, tack gode gud för det! och så hade vi typ världens bästa grannar (a) SARA med stora bokstäver och annlouise (: på kvällen var det typ knytis. trevligt trevligt!
söndag; gjorde inte så mycket. (tror jag) socialade mig med sofia, alicia, lisa och therese. spelade kort. på kvällen var det milkostafett. och sen darin. haha, vi skulle se fjortisarnas reaktioner när han kom in på scen. men det var inte så märkvärdigt om man jämför med hur de skrek varje gång speakern sa "darin". hehehe. vi köpte godis. och testade en nästan-skateboard. (och jag var BÄST på det, ända till slutet. usch, det var så pinsamt så det villjag inte skriva. det räcker med att halva mjölby såg det ;/ usch!)
måndag; första etappen. det gick väl ganska bra, kom 15. men springer i ungdomsklass, lite lättare än vanlig klass. både flickor och pojkar. så det var väl bra (: liiiiiiiite regn. (eller VÄLDIGT MYCKET!) man ville inte gärna vara ute. så jag var inne och läste harry potter ;D socialade mig också. (: så var vi på badhuset också, ganska skönt med bubbelpool och bastu när det spöregnade ute (:
tisdag; andra etappen. gick väldigt bra, kom 7:a :DD på kvällen var vi hos nån jobbarkompis till pappa och åt trerätters (; fast i missade lisas segertårta. damn! ;D
onsdag; tredje etappen. gick inte bra alls. bommade tvåan, trean, fyran och femman. "men det gick ju bra igår i alla fall," som *någon* sa (a) <3 kom 25:a ;S dåligt värre.... erik och danne åkte till e-tuna till farmor och farfar, för de var lite sjuka och trötta på regnet. jag åt pizza med alicia, lisa, martin och lars. (:
torsdag; fjärde etappen. gick väl bra, kom 11:a. låg 12 i totalen. och det betyder ny nummerlapp, om man inte hade sprungit motionsklass, vilket jag gjorde. :S så då fick jag lov att göra mig en egen ny nummerlapp, eftersom jag skulle ha en men inte fick någon. (fattar ni? det gör inte jag) på kvällen var det tårtkalas, bilder från det kommer (:
fredag; femte och sista etappen. (jo, för det blev ju ingen sjätte etapp) det gick bra, men jag var seg i benen. var 11 på etappen och kom 12:a sammanlagt (: riktigt bra, tycker jag personligen! sen så åkte alla hem så jag hade ingen att gå på sjätte etappen med, så vi åkte också hem.... :/ eller, vi åkte till farmor och farfar i e-tuna (:
var inte beredd på det först. fick lov och gå tillbaka och säga hejdå till o-ringen, fast sa det till SARA och annlouise, men det fick duga (;

tårtkalas
     
andra bilder från o-ringen
    

vi kom ju till e-tuna på fredag kväll. fortsätter min dagbok med händelserna därifrån (:
lördag; var på tuna park och shoppade typ hela / halva dagen. köpte bl.a jeans, hot pants, tröja, blus m.m..... vågar inte säga hur mycket jag handlade för.....det är tur att jag får pengar av mormor för mina mvg för annars hade jag varit GANSKA pank xD
söndag; gjorde nada på förmiddagen. var inne lite på internet (; på eftermiddagen var mamma och jag i parken och såg nanne grönvall :D hon var hur jäkla bra somhelst, älskar verkligen henne och hennes musik (: snygga kläder hade hon också, speciellt den första kjolen :D aww... och den som jag inte fick något kort på :((((( men på alla andra kläder fick jag kort. and here they come =
             
den sista bilden gillar jag bäst :D aww.... hon är så söt (a) nanne alltså, inte jag. ;p förresten är det min nya blus på bilden, if you are interested.
jag har copyright på alla bilder!

(har läst ut harry potter sjuan, den var bäst. och det kanske är därför i am talking a little bit english)

//annamariiia

1 Sara:

skriven

VAR DU PÅ NANNE!?!
Vart stog du?
Jag och Mikaela stog längst fram vid kravallet!
Shit, att vi missade varandra!

Kommentera här: