jag saknar dig <3

jag vill bara få skriva det här någonstans. jag skiter i om jag har stavfel eller något, kommer inte kolla det här. tänker inte skriva ditt naman heller, men om du läser det här så kommer du förstå att det är dig jag menar.
det slog mig så plötsligt nu, just nu, eller nyss, att jag saknar dig så enormt! du är inne på msn nu. och jag skrev min bloggadress, så du kan kika in om du har lust med det. men du kanske inte bryr dig om mig längre.
jag slogs av en impuls att skriva något till dig, men gjorde inte det i rädsla av att du inte skulle svara det jag ville att du skulle svara. jag tänkte skriva "längesen :/<3"
men jag skrev ingenting.
det är sanneligen längesen!
och jag saknar dig, jag saknar allt vi gjort!

kommer du ihåg på styrkegympan när vi gjorde övningar som vi kopplade till lite perversa saker?
kommer du ihåg alla träningar som du och jag tagit sällskap och väntat på varandra?
kommer du ihåg när jag sa ; VADÅ BLÖTT?
kommer du ihåg hur kul vi hade på tjejträningarna?
kommer du ihåg allt du skrivit om att du älskar mig?

vet hur du mycket du betyder för mig?

när det vart fel, jag vet, det var mitt fel. jag lyckas alltid sabba mellan mig själv och de personer som betyder mest för mig.
när det vart fel, då bröts allt itu.
du sa inte ett ord till mig när vi träffades.
du var som vanligt mot alla utom mot mig.

jag kände mig så liten då, jag ville inte gå till träningarna, för du kunde vara där.

det var mitt fel, jag vet. men jag hade aldrig skickat det där idiotiska sms:et om du hade hållit fast vid ditt ord, om du inte hade brutit ditt löfte.
det vart fel när du sa NEJ.

men i alla fall.
jag vill inte att det ska vara såhär.
jag vill ha tillbaka dig som vän.
vill ha en kram igen.
vill inte bli dissad på internet mer.

äsch.
jag vet hur det gick förra gången jag bönade och bad om förlåtelse.
fast det var inte till dig. du kanske är mer förlåtande? för jag älskar ju dig. <3 gjorde, gör, kommer alltid att göra!

nu vet du i alla fall. (kanske)

//annamariiia

Kommentera här: