Off-season

Igår hade jag en utekväll som kan konkurrera om min bästa någonsin. Det blev sådär perfekt som man aldrig riktigt vågar hoppas på. 

Började kvällen i lägenheten jag bodde i förra året och jag sa mot slutet av kvällen att alla fester jag varit på i den lägenheten har varit såå bra! Tror dock inte vi hostade någon under tiden jag bodde där, weird. Jag var där tidigt och vi satt och pratade länge innan folket började droppa in. Vid halv nio kom dem som hade tävlat igår och då blev det riktig feststämning. Vi laddade ner en app med ett jättekul spel som vi spelade en stund. Sen blev det beerpong (fast vi har gått över på vatten i muggarna och att alla dricker sin egen dricka, gillar verkligen den versionen!) 

Det var verkligen en perfekt förfest på alla sätt och vis och jag var high on life när vi tog bussen ner till byen. Vi gick på det stället jag gillar bäst här (har dock bara varit på två ställen och det andra stället gillade jag inte), Downtown. Hade ännu värre att hitta i år, trodde att jag skulle känna igen mig men det var som att de flyttat på allting (åtminstone toaletterna). Hittade fina vänner på ett dansgolv som spelade sjukt bra musik, sådär att man liksom dansar så man blir både trött och svettig men det kommer aldrig någon dålig låt så att man har tid att gå ut att ta luft eller vila fötterna. Hade i alla fall rätt skor igår. Kommer nog aldrig gå ut i obekväma skor igen (lärde jag mig på samma ställe för ett år sen). 

Det är helt sjukt hur kul jag hade igår och hur tacksam jag är för mina vänner här. Det är så många som betyder så mycket för mig och jag känner verkligen lättnad och glädje varje dag för att jag ska fortsätta att leva mitt liv här. Jag har det så himla bra i mitt liv just nu. (Men alltid när jag känner så, så händer det någonting dåligt...hoppas jag inte jinxat det här nu.) 

Kommentera här: