Inflyttningsfika

Efter många om och men lyckades jag klämma in en inflyttningsfika i torsdags. Det var otroligt trevligt, känns fantastiskt att få bjuda hem folk till min nya lägenhet som jag är så nöjd med! Har ju haft stressigt så blev inte så fancy fika som normalt, men som alltid gott! Glömde ta bilder före, men detta var i alla fall vad som bjöds på. 

(null)
Typ en kolapaj, chocolate salted caramell pie tror jag var det fancy namnet. Denna tog helt slut efter 11 personer tagit för sig, ett väldigt gott betyg ja!

(null)
Har haft cravings på chokladbollar hur länge som helst, stillat det med dadelbollar men den här gången var det dags för onyttiga chokladbollar! Hittade dock inte mitt pärlsocker (senare under kvällen kom det fram att det låg kvar i Torstein och min gemensamma låda i köket i Gunhilds lägenhet, hehe) så det blev en variant på det jag hade hemma (choklad): nämligen mollusker!! Tror inte jag ätit det sen jag gick på gymnasiet, det var en saknad smak! Dessa blev min favorit!

(null)
Sen gjorde jag en stor sats jordnötssnittar, bra med småkakor till många personer! De blev också sjukt goda, sådär mjuka som jag gillar! 

Lyckat!!

Kommentera här: