Dålig period

Jag tror jag är inne i en dålig blogg-period. Och jag tror jag bara ska acceptera det. 

Det är en vana att skriva varje dag. Och oftast har jag något att skriva varje dag. Just nu känner jag inte att jag har det. 

Jag brukar alltid ha massa tankar efter träningspass. Idag hade jag noll. Jag hade ett (faktiskt) väldigt bra pass och det var väldigt trevligt att ha ett gemensamt pass med killarna, det händer alldeles för sällan. 

Men den enda tanken jag kan minnas att jag tänkte och som passar att skriva i ett blogginlägg är: "16 träff är för dåligt". 

Jag vet inte om jag är mer här och nu än vanligt och därför inte har några tankar. Eller om jag är så långt bort ifrån här och nu att jag inte har några tankar att skriva ner. 

Jag vet bara att jag inte har så himla stor lust att blogga just nu. Och jag vet av erfarenhet att det är bättre att skriva det först istället för att svara på de meddelanden som kommer när jag inte bloggar på ett tag. 

Det är ingenting i mitt liv som är fel. Tvärt om. Jag mår bra. Jag har världens bästa människor i mitt liv. Jag kan självklart skriva om det. Men just nu har jag ingen lust. 

Jag skulle skriva ett gratulationskort idag. Jag stängde ner datorn och skrev för hand. Det blev slarvigare och slarvigare så det slutade med att jag inte scannade dokumentet utan skrev av det i datorn till slut. Det är ungefär så jag känner just nu. (Känner även att metaforer ligger nära till hands, när lusten kommer tillbaka.)

Kommentera här: