Det kan gå hur som helst

Alltså, livet är verkligen att checka in på Hallstaberget. Får uppleva få saker som känns lyxigare alltså. Här trivs man! 

Det är nice att ha gångavstånd till tävlingsplatsen också. Idag körde jag upptakt inför helgens SM-tävlingar i rullskidskytte. Känslan är att det kan gå lite hur som helst i helgen. Antingen jättebra eller jättedåligt. Eller något mitt emellan. Tyckte kroppen kändes bra idag. Osäker på om jag fick till tekniken dock. Åkte sista varvet bara för att få in känslan i tekniken och då kändes det bra. Ingen aning om hur det var innan. Men får nog lägga lite extra tid på det imorgon, att hitta känslan i tekniken. Så hoppas jag verkligen att det sitter när det väl gäller. 

Skyttemässigt var det både fågel och fisk idag. Första ståserien på fallmål var helt bedrövlig. Fattar inte vad jag höll på med. Annars var det stabilt och bra. Hyfsat offensivt och bra träffar (förutom en kant ut i ligg och en kant in i stå). Hoppas att jag gjorde bort helgens dåliga serie idag. Jag har liksom aldrig skjutit särskilt bra på något rull-SM. Alltid någon serie som förstör. Men hoppas som sagt att jag sköt den serien idag. Hade varit kul att skjuta bra på ett rull-SM för en gångs skull. 

Kommentera här: